Доводимо до відома учасників судових справ про тимчасове припинення державного фінансування відправки поштової кореспонденції, що пов’язано з дефіцитом поточних видатків на забезпечення здійснення судочинства.
У зв’язку з чим, відправка поштової кореспонденції у судових справах: судових повісток, копій судових рішень, інших повідомлень суду, тимчасово припинена.
З метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань рекомендуємо:
- при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів власні та інших учасників судової справи;
- використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток та іншої інформації із суду;
- ознайомлюватись з датою призначення справи до розгляду на веб-сайті Харківського окружного адміністративного суду у розділі «Список справ, призначених до розгляду»;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою;
- телефонувати до інформаційно-довідкового контактного центру (057) 730-49-00, (057) 730-49-01, (057) 730-49-02;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд», для чого необхідно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (створити поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі Судової влади України за посиланням https://id.court.gov.ua/.
- для відображення справи у Вашому особистому електронному кабінеті необхідно через особистий електронний кабінет у підсистемі «Електронний суд» подати заяву про внесення даних РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи, в якій буде зазначений Ваш РНОКПП.
Про відновлення відправки поштової кореспонденції буде повідомлено.
Адміністрація.