Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Звіт - моніторинг про виконання
Харківським окружним адміністративним судом
Закону України "Про звернення громадян"
за І квартал 2024 року
На виконання розпорядження керівництва Харківського окружного адміністративного суду (надалі – Суду) від 10.01.2019 №03-05/18, відділом узагальнення судової практики, роботи по розгляду звернень фізичних та юридичних осіб і зв′язку зі ЗМІ здійснюється щоквартальний звіт - моніторинг стану розгляду звернень громадян.
Моніторинг проводиться з метою належної організації роботи на даному напрямку та виявлення причин, які стали підставою для надходжень звернень, скарг на організацію роботи суду, а також причин в установлених чинним законодавством України порушенням строків розгляду звернень,безпідставних відмов в задоволення законних вимогах заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.
За І кварталі 2024 року до Харківського окружного адміністративного суду відповідно до Закону України "Про звернення громадян" надійшло від заявників 24 звернення, них 2 – повторних, 3 дублетних та 4 звернення які не відповідали вимогам статті 8 Закону України «Про звернення громадян.
На особистий прийом громадян до керівництва суду звернень не було.
За результатами розгляду заяв, скарг, поданих з посиланням на Закон України "Про звернення громадян", у встановлений Законом строк, заявникам були надані письмові та усні відповіді, які згідно з їх вимогами надіслані, на електронні адреси та у паперовому вигляді за місцезнаходженням.
Письмові та усні відповіді надавалась на заяви та скарги, які стосувались відомостей, що знаходяться у володінні Харківського окружного адміністративного суду.
Звернення надійшли:
- від фізичних осіб - 9;
- колективні – 0;
- від представників – 3;
- від ДСА України та інших органів - 12.
Звернення надійшли:
в письмові формі – 24 а саме: поштою – 3; електронною поштою – 20; нарочно – 1.
По категорії звернень :
скарг – 12, заяв – 12, пропозицій - 0
За тематикою порушених питень у заявах та скаргах:
Всі заяви, скарги що надійшли у звітний період були розглянуті та вирішені у строк встановлений статтею 20 Закону України "Про звернення громадян" в основному не пізніше п′ятнадцяти днів від дня їх отримання. Порушення строків розгляду звернень не допускалось.
Відповідно до вимог статті 21 Закону України "Про звернення громадян", інформацію на всі звернення Судом надано безоплатно.
Заяви, скарги, пропозиції, які були подані у звітному періоді з посиланням на Закон України «Про звернення громадян», та належать до сфери правовідносин, що регулюються зазначеним Законом, Харківським окружним адміністративним судом розглянуті вчасно, заявниками надані письмові обґрунтовані відповіді та роз′яснення по суті звернень з урахуванням норм чинного законодавства України.
У І кварталі 2024 року керівництвом суду до працівників відділу узагальнення судової практики, роботи по розгляду звернень фізичних та юридичних осіб і зв′язку зі ЗМІ Харківського окружного адміністративного суду дисциплінарна відповідальність не застосовувалась.
Начальник відділу Владислав ВАСИЛЕНКО
узагальнення судової практики, роботи
по розгляду звернень фізичних
та юридичних осіб і зв’язку зі ЗМІ