flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт - моніторинг про виконання Харківським окружним адміністративним судом Закону України "Про звернення громадян" за І квартал 2022 року

Звіт  - моніторинг про виконання

Харківським окружним адміністративним судом

Закону України  "Про звернення громадян"

за   І   квартал 2022 року

 

 

      На виконання  розпорядження керівництва Харківського окружного адміністративного суду (надалі – Суду) від 10.01.2019 №03-05/18, відділом узагальнення судової практики, роботи по розгляду звернень фізичних та юридичних осіб і зв′язку зі ЗМІ  здійснюється щоквартальний звіт - моніторинг стану розгляду звернень громадян.

Моніторинг проводиться  з метою належної організації роботи на даному напрямку та виявлення причин, які стали підставою для надходжень звернень, скарг на організацію роботи суду, а також причин в установлених чинним законодавством України порушенням строків розгляду звернень,безпідставних відмов в задоволення законних вимогах заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

За  І кварталі 2022 року до Харківського окружного адміністративного суду відповідно до Закону України "Про звернення громадян" надійшло  від заявників 8 звернень.  Особистий прийому громадян керівництвом суду не здійснювався, у зв‘язку з обмеженнями встановленими відповідно до  Постанови Кабінету Міністрів України.  

       За результатами розгляду заяв, скарг, поданих з посиланням на Закон України "Про звернення громадян", у встановлений Законом строк, заявникам були надані письмові та усні відповіді, які згідно з їх вимогами надіслані, на електронні адреси та у паперовому вигляді  за місцезнаходженням.

      Письмові та усні відповіді надавалась на заяви та скарги, які стосувались відомостей, що знаходяться у володінні Харківського окружного адміністративного суду. 

        Звернення надійшли:

- від  фізичних осіб -  5;  

- колективні – 0;

- від представників – 1;

- від ДСА України та інших судових органів  - 2.                                         

        Звернення надійшли:

в  письмові формі – 8, а саме: поштою – 1; електронною поштою – 4;  нарочно – 3.

          По категорії звернень :    

 скарг – 5 , заяв – 2 пропозицій - 0                                         

Зміст заяв та скарг:

   Всі заяви, скарги що надійшли у звітний період були розглянуті та вирішені у строк встановлений статтею 20 Закону України "Про звернення громадян" в основному не пізніше п′ятнадцяти днів  від  дня їх отримання. Порушення строків розгляду звернень не допускалось.   

      У звітному періоді Харківським окружним адміністративним судом не відмовлялось у задоволенні звернень.

       Відповідно до вимог статті 21 Закону України "Про звернення громадян", інформацію на всі звернення Судом надано безоплатно.

Заяви, скарги, подані заявниками з посиланням на Закон України «Про звернення громадян», які належать до сфери правовідносин, що регулюються зазначеним Законом, Харківським окружним адміністративним судом розглянуті вчасно, надані письмові обґрунтовані відповіді та роз′яснення з урахуванням норм законодавства України.

 У І кварталі 2022 року керівництвом Харківського окружного адміністративного суду до працівників апарату дисциплінарна відповідальність не застосовувалась.

 

           

Начальник відділу                                                                           Владислав ВАСИЛЕНКО

узагальнення  судової практики, роботи
по розгляду звернень фізичних

та юридичних осіб і зв’язку зі ЗМІ