Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Звіт - моніторинг про виконання
Харківським окружним адміністративним судом
Закону України "Про звернення громадян"
за І квартал 2022 року
На виконання розпорядження керівництва Харківського окружного адміністративного суду (надалі – Суду) від 10.01.2019 №03-05/18, відділом узагальнення судової практики, роботи по розгляду звернень фізичних та юридичних осіб і зв′язку зі ЗМІ здійснюється щоквартальний звіт - моніторинг стану розгляду звернень громадян.
Моніторинг проводиться з метою належної організації роботи на даному напрямку та виявлення причин, які стали підставою для надходжень звернень, скарг на організацію роботи суду, а також причин в установлених чинним законодавством України порушенням строків розгляду звернень,безпідставних відмов в задоволення законних вимогах заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.
За І кварталі 2022 року до Харківського окружного адміністративного суду відповідно до Закону України "Про звернення громадян" надійшло від заявників 8 звернень. Особистий прийому громадян керівництвом суду не здійснювався, у зв‘язку з обмеженнями встановленими відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України.
За результатами розгляду заяв, скарг, поданих з посиланням на Закон України "Про звернення громадян", у встановлений Законом строк, заявникам були надані письмові та усні відповіді, які згідно з їх вимогами надіслані, на електронні адреси та у паперовому вигляді за місцезнаходженням.
Письмові та усні відповіді надавалась на заяви та скарги, які стосувались відомостей, що знаходяться у володінні Харківського окружного адміністративного суду.
Звернення надійшли:
- від фізичних осіб - 5;
- колективні – 0;
- від представників – 1;
- від ДСА України та інших судових органів - 2.
Звернення надійшли:
в письмові формі – 8, а саме: поштою – 1; електронною поштою – 4; нарочно – 3.
По категорії звернень :
скарг – 5 , заяв – 2 пропозицій - 0
Зміст заяв та скарг:
Всі заяви, скарги що надійшли у звітний період були розглянуті та вирішені у строк встановлений статтею 20 Закону України "Про звернення громадян" в основному не пізніше п′ятнадцяти днів від дня їх отримання. Порушення строків розгляду звернень не допускалось.
У звітному періоді Харківським окружним адміністративним судом не відмовлялось у задоволенні звернень.
Відповідно до вимог статті 21 Закону України "Про звернення громадян", інформацію на всі звернення Судом надано безоплатно.
Заяви, скарги, подані заявниками з посиланням на Закон України «Про звернення громадян», які належать до сфери правовідносин, що регулюються зазначеним Законом, Харківським окружним адміністративним судом розглянуті вчасно, надані письмові обґрунтовані відповіді та роз′яснення з урахуванням норм законодавства України.
У І кварталі 2022 року керівництвом Харківського окружного адміністративного суду до працівників апарату дисциплінарна відповідальність не застосовувалась.
Начальник відділу Владислав ВАСИЛЕНКО
узагальнення судової практики, роботи
по розгляду звернень фізичних
та юридичних осіб і зв’язку зі ЗМІ