Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання розпорядження керівництва Харківського окружного адміністративного суду (далі – Суд) від 10.01.2019 №03-05/18, відділом узагальнення судової практики, роботи по розгляду звернень фізичних та юридичних осіб і зв′язку зі ЗМІ Харківського окружного адміністративного суду здійснюється щоквартальний звіт-моніторинг стану розгляду звернень громадян.
Моніторинг проводиться з метою належної організації роботи у даному напрямку діяльності та виявлення причин, які стали підставою для надходжень звернень, скарг з приводу організації роботи Суду, а також вжиття відповідних заходів реагування на їх усунення.
Відтак, протягом ІV кварталу 2021 року до Харківського окружного адміністративного суду, в рамках Закону України «Про звернення громадян», надійшло 24 звернення електронним та поштовим зв’язком (з них 9 скарг і 15 заяв, одна із яких повторна).
Протягом звітного періоду фізичними особами до Суду направлено 22 звернення (у тому числі 3 звернення направлено представниками за дорученням); Державною судовою адміністрацією України та іншими судовими органами – 2 звернення, колективні звернення відсутні. За предметом звернень, спостерігалась стійка тенденція отримання інформації щодо організації роботи Суду, загальна кількість таких звернень дорівнює 16, з інших питань 7.
Звернення (заяви, скарги), отримані Судом в рамках Закону України «Про звернення громадян», та які належать до сфери правовідносин, що регулюються зазначеним Законом, Судом розглянуті своєчасно, в строки визначені приписами статті 20 Закону, з обов’язковим наданням письмових, обґрунтованих відповідей.
Начальник відділу Владислав ВАСИЛЕНКО
04.01.2022