flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт - моніторинг про виконання Харківським окружним адміністративним судом Закону України "Про звернення громадян" за ІІ квартал 2021 року

Звіт  - моніторинг про виконання

Харківським окружним адміністративним судом

Закону України  "Про звернення громадян"

за   ІІ   квартал 2021 року

 

       На виконання розпорядження керівництва Харківського окружного адміністративного суду (надалі – Суду) від 10.01.2019 №03-05/18, відділом узагальнення судової практики, роботи по розгляду звернень фізичних та юридичних осіб і зв′язку зі ЗМІ  здійснюється щоквартальний звіт - моніторинг стану розгляду звернень громадян.

Моніторинг проводиться  з метою належної організації роботи на даному напрямку та виявлення причин, які стали підставою для надходжень звернень, скарг на організацію роботи суду, а також причин в установлених чинним законодавством України порушенням строків розгляду звернень,безпідставних відмов в задоволення законних вимогах заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.

За  IІ квартал 2021 року до Харківського окружного адміністративного суду відповідно до Закону України "Про звернення громадян" надійшло 18 звернень від заявників.  Особистий прийому громадян керівництвом суду не здійснювався, у зв‘язку з обмеженнями встановленими відповідно до  Постанови Кабінету Міністрів України.  

       За результатами розгляду заяв, скарг, поданих з посиланням на Закон України "Про звернення громадян", у встановлений Законом строк, заявникам були надані письмові та усні відповіді, які згідно з їх вимогами надіслані, на електронні адреси та у паперовому вигляді  за місцезнаходженням.

      Письмові та усні відповіді надавалась на заяви та скарги, які стосувались відомостей, що знаходяться у володінні Харківського окружного адміністративного суду. 

        Звернення надійшли:

- від  фізичних осіб -  12;  

- колективні – 1;

- від представників – 2;

- від ДСА України та інших судових органів  - 3.                                         

        Звернення надійшли:

в  письмові формі – 18, а саме: поштою – 4; електронною поштою – 9;  нарочно - 5

          По категорії звернень :    

 скарг – 10 , заяв – 8, пропозицій - 0                                         

Зміст заяв та скарг:

 - щодо організації роботи суду;

 - щодо інших питань;

  -  скарги на дії судді;

  -  незгода з судовим рішенням.

       Всі заяви та скарги, що надійшли у звітний період були розглянуті та вирішені у строк встановлений статтею 20 Закону України "Про звернення громадян" в основному не пізніше п′ятнадцяти днів  від  дня їх отримання.

       Порушення строків розгляду звернень не допускалось.   

      У звітному періоді Харківським окружним адміністративним судом не відмовлялось у задоволенні звернень.

        Відповідно до вимог статті 21 Закону України "Про звернення громадян", інформацію на всі звернення Судом надано безоплатно.

        Заяви та скарги, подані заявниками з посиланням на Закон України «Про звернення громадян», які належать до сфери правовідносин, що регулюються зазначеним Законом, Харківським окружним адміністративним судом розглянуті вчасно, надані письмові обґрунтовані відповіді та роз′яснення з урахуванням норм законодавства України.

         У ІІ кварталі 2021 року керівництвом Харківського окружного адміністративного суду до працівників апарату дисциплінарна відповідальність не застосовувалась.

 

           

Начальник відділу узагальнення                                                                                        

судової практики, роботи
по розгляду звернень фізичних

та юридичних осіб і зв’язку зі ЗМІ                                                                   Н.А.Габрієлова

 

05.07.2021