flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок отримання кваліфікованого електронного підпису - КЕП

Порядок отримання кваліфікованого електронного підпису - КЕП

 

Для того, щоб отримати електронний цифровий підпис, юридичній особі та фізичній особі-підприємцю необхідно звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів. При цьому ви маєте надати:

  1. заповнену та підписану заяву на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка;
  2. заяву-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису» у двох примірниках;
  3. оригінал статуту або його нотаріально засвідчену копію (для юр.осіб);
  4. копію свідоцтва про державну реєстрацію, засвідчену підписом керівника та печаткою юридичної особи або виписку (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  5. документи, які підтверджують повноваження керівника заявника;
  6. копію паспорта керівника (копії 1-4, 11-12 сторінок), засвідчену підписом власника паспорта;
  7. копії паспортів (заявників) (копії 1-4, 11-12 сторінок), засвідчені підписами власників паспортів;
  8. довіреність встановленого зразка та паспорт довіреної особи (якщо заявник представлений довіреною особою).

Крім цього, зможуть знадобитись такі додаткові документи:

Необхідно звернути увагу, копії та витяги, крім копій паспортів та нотаріально засвідчених копій, посвідчуються підписом підприємця та його печаткою. Якщо заявник подав не засвідчену копію документа, його копія може бути засвідчена підписом та печаткою посадової особи Центру.

Для фізичних осіб перелік необхідних документів такий:

  1. паспорт;
  2. заява-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;
  3. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
  4. заявка на формування посиленого сертифіката ЕЦП.

Акредитований центр забезпечує виконання вимог щодо надання послуг електронного цифрового підпису; надає допомогу підписувачам під час генерації особистих та відкритих ключів у разі отримання від них відповідного звернення та вживає заходів щодо забезпечення безпеки інформації під час генерації; використовує надійні засоби електронного цифрового підпису, програмно-технічний комплекс, засоби криптографічного захисту інформації відповідно до вимог Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації і Мін'юсту.
Акредитований центр під час надання послуги сертифікації фізичним та юридичним особам зобов'язаний генерувати відкритий та особистий ключі підписувача, формувати сертифікат згідно із законом.

Під час формування сертифіката акредитований центр:

Сертифікат підписувача, сформований акредитованим центром, чинний не більше ніж два роки. Тобто термін дії КЕП не перевищує 2 років. Потім необхідно проходити процедуру отримання з початку.

 

 

Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг

Cертифікат ЦОЕЗ: COEZ.rar

 

 

Назва підприємства

1

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"

тел.: +38(056) 716-56-81

e-mail: acsk@privatbank.ua

2

Військова частина 2428

тел: (044) 527-64-48

e-mail: acsk@acsk.dpsu.gov.ua

3

Генеральний штаб Збройних Сил України

тел: (044) 454-41-06

e-mail: manager@ca.mil.gov.ua

4

Офіс Генерального прокурора

тел.: (044) 200-75-84

e-mail: csk@gp.gov.ua

5

Державна казначейська служба України

тел.: (044) 286-48-68

тел.: (044) 285-41-38

e-mail: t_cadku@treasury.gov.ua

6

Державне підприємство "Оператор ринку"

тел.: (044) 594-51-91, 594-86-05

e-mail: acsk@oree.com.ua

7

Державне підприємство "ДІЯ"

тел.: +38(067)258-05-20

e-mail: ca@informjust.ua

8

Державне підприємство "Український інститут інтелектуальної власності"

тел.: +380 (44) 233-65-26

e-mail: info.acsk@ukrpatent.org

9

Державне підприємство "Українські спеціальні системи"

тел.: (044) 481-49-63

e-mail: csk@uss.gov.ua

10

Інформаційно-довідковий департамент ДПС

тел.: (044) 284-00-10

факс: (044) 284-09-35

e-mail: inform@acskidd.gov.ua

11

Міністерство внутрішніх справ України

тел.: (044) 256-16-96

              e-mail: ca@mvs.gov.ua

12

Національний банк України

тел.: (044) 527-31-08, (044) 527-31-55

e-mail: canbu@bank.gov.ua

13

Публічне акціонерне товариство "Державний ощадний банк України"

тел.: (044)247-84-53; 0-800-210-800

e-mail: ca@oschadbank.ua

14

Публічне акціонерне товариство "Національний депозитарій України"

тел.: (044) 591-04-29

e-mail: csk@csd.ua

15

Aкціонерне товариство "УкрСиббанк"

тел.: (044) 428-67-66

e-mail: csk@ukrsibbank.com

16

Товариство з обмеженою відповідальністю "Алтерсайн"

тел.: (044) 360-35-02

e-mail: info@altersign.com.ua

17

Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт-мастер"

тел.: (044) 206-13-78

e-mail: info@masterkey.ua

18

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Метл"

тел.: (044) 489-00-86, 489-00-29

e-mail: admin@itsway.kiev.ua

19

Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр сертифікації ключів"Україна"

тел.: (044) 206-72-10

e-mail: info@uakey.com.ua

20

Філія "Головний інформаційно-обчислювальний центр" публічного акціонерного                 

товариства "Українська залізниця"

тел.: (044) 465-39-03, 465-39-05

e-mail: info@csk.uz.gov.ua

21

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕПОЗИТ САЙН"

e-mail: info@depositsign.com

 

Оплата послуг щодо отримання КЕП

Кожен з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг зазначає відповідні умови для отримання КЕП та встановлює відповідну оплату за свої послуги з обслуговування посилених сертифікатів. Дана інформація з умовами та порядком надання послуг КЕП міститься на офіційних сайтах вищенаведених кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, де також вказані їх місця розташування та надання послуг. Щодо оплати послуг, то кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС безкоштовно надає послуги електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.

Таким чином, кожен, як фізична особа, так і юридична особа самостійно обирають кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, в якого вони отримають КЕП. Варто зазначити, КЕП можна отримати і он-лайн, якщо Ви є клієнтом ПАТ КБ «Приватбанк» та маєте картковий рахунок.

 

За допомогою Приват24

 

Найпростіше отримати ключ для фізичної особи або юридичної особи в ПриватБанку через особистий кабінет на сайті. Генерація ключа безкоштовна.

 

У кабінеті для фізичних осіб перейдіть:

  1. У розділ "Всі послуги"
  2. Пункт "Бізнес"
  3. Електронний цифровий підпис
  4. Завантажити сертифікат

 

У кабінеті для юридичних осіб перейдіть:

  1. У розділ "Ще"
  2. Пункт "Налаштування"
  3. Ключі ЕЦП
  4. Отримати сертифікат

 

В органах ДФС

Просто, безкоштовно і швидко можна одержати ключ КЕП/ЕЦП у Фіскальній Службі, відділення якого можна знайти в кожній районній інспекції. Необхідно мати свій носій флеш-карту. Час видачі — від 5 до 15 хвилин.

перейти на сайт ДФС (https://acskidd.gov.ua/)

 

 

 

В органах Казначейства

перейти на сайт Казначейства  (http://acsk.treasury.gov.ua/)

 

Як перевірити термін дії та працездатність Вашого КЕП?

Для отримання інформації про термін дії КЕП треба завантажити посилений сертифікат особистого КЕП з веб-сайту АЦСК, в якому Ви отримали КЕП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним натисканням лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату КЕП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат КЕП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись КЕП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий КЕП.

 

Як змінити КЕП в Єдиному державному реєстрі декларацій?

Після отримання нового КЕП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна КЕП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ».

Для зміни КЕП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати відповідний АЦСК, в якому Ви отримали новий КЕП, обрати файл нового КЕП, вказати пароль від нового КЕП та натиснути кнопку «Змінити КЕП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну КЕП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим КЕП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності КЕП Ви можете скористатись online-сервісом накладання КЕП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні КЕП виникає помилка, слід звернутись до АЦСК, який Вам видав КЕП.

Зберігайте Ваш ключ КЕП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти, при цьому: